czwartek, 5 czerwca 2014

Trochę o mnie :)

 Kocham czytać książki i zawsze na Języku Polskim w szkole z zainteresowaniem słuchałam jak nauczycielka mówiła o mitach. Tak więc narodził się pomysł na tego bloga. Już kilka miesięcy temu chciałam go założyć , ale ponieważ mam już jednego bloga tak to odkładałam aż do teraz. :) Pomyślałam sobie wtedy , że każdy ma podstawową wiedzę o mitach ale nikt nie wie jakie były odczucia głównych bohaterów . Tak więc będzie to blog o romantycznej historii np.Hadesa i Persefony ( mit o Demeter i Korze ) lub Hefajstosa i Afrodyty. Z tą różnicą , że wszystko zakończy się happy endem.( nienawidzę dramatów , tragedii itp) Mam nadzieję , że wam się spodoba .Początkowo miałam zrobić kilka blogów i każdy by opowiadał historię innej pary , ale stwierdziłam , że byłyby za krótkie .Wkrótce dodam pierwszy rozdział . Życzę miłego czytania.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz