poniedziałek, 16 lutego 2015

Drodzy czytelnicy.

Zastanawiacie się czemu nic nie dodaje. Powód jest taki, że nie wiem czy ktoś to czyta i czy jest sens kontynuować tego bloga. Jeśli chcecie z chęcią dodam kolejny rozdział w ciągu tygodnia. Napiszcie czy chcecie go czytać w komentarzach i wszelkie uwagi negatywne również chętnie przeczytam. Jeżeli nie chcecie ze swojego konta możecie z anonima dodawać wszelkie wady jakie waszym zdaniem tutaj istnieją. Nie wiem, może komuś z was nie podoba się czcionka, szablon, styl pisarski lub charakter jakiegoś bohatera. Naprawdę nie mam nic przeciwko takim komentarzom, one mnie motywują do zmian i do ulepszania bloga.
Wasza leniwa blogerka ;)

19 komentarzy:

  1. Według mnie wszystko jest genialne i nic nie musisz zmieniać. Proszę cię, dodaj rozdział, ponieważ jest to naprawdę niesniesamowite opowiadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz dodać! Raczej nie czytuję blogów Deleny lub z tymi aktorami i twój jest jedyny taki. Nie możesz zrobić mi takiej przykrości i go porzuć... mnie porzucić... A ja cały czas czekam i mam nadzieję, że to cię ruszy i szybko wstawisz piękny, cudny rozdział. Czekam, pozdrawiam i zapraszam: http://przeszlosc-wraca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz dodawać kolejne rozdziały fabuła jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz Kocham tego Bloga jest wspaniały musisz Pisać Tak jak na tym o Klarolone tamtego też uwielbiam :D
    BUZIAKI I ŻYCZE WENY :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Bardzo czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej *O*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej dodaj rozdzał bardzo lubię historię Kory i Aresa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej, ani mi się waż zawieszać tego bloga lub coś innego okrutnego z nim robić !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś odkryłam tego bloga jest zajebisty.
    pisz dalej proszę błagam
    życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będą kolejne rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz nadal i lubię twoje blogi :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz nadal i lubię twoje blogi :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli nie wiesz czy ktoś czyta pisz to dla siebie żeby pokazać że jednak masz tą siłę woli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czcionka, szablon i co jeszcze?
    Dziewczyno!Prawda jest taka,że piszesz fenomenalnie!!!
    Czytam twoje blogi i nie mogę wyjść z podziwu.Zaczęłam czytać tego bloga nie dawno i tak mi się spodobał,że czytałam go chyba za sto razy.Masz nową fankę!
    I jeśli ci zależy na tym, żebym komentowała każdy rozdział to ok,ale pamiętaj:masz pisać!
    A jeżeli chcesz negatywną uwagę to ją dostaniesz! Nie dajesz znaku życie!Odezwij się wreszcie, proszę! Ile ja mam czekać?Jak się nie odezwiesz to ja zwariuję!
    W sumie to ja już wariuję bo nic nie dajesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znak życia,proszę!

    OdpowiedzUsuń